هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا 

هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا هتلی  5 ستاره مجلل ومدرن از توابع شهر کمر در آنتالیا می باشد. این هتل شیک به وسعت 163هزار متر مربع احداث شده است و دارای امکانات ورزشی و تفریحی فراوانی است.

هتل آمارا ورد دلچه ویتا در محل تلاقی کوه های توس و ساحل دریای مدیترانه و انبوه درختان کاج قرار گرفته است این هتل دارای یک ساحل طبیعی شن و ماسه ای 630 متری است.اتاق‌ بزرگ و زیبا همراه با بالکن مبله و نیمکت در هتل آمارا دولچه ویتا جهت استراحت توریستان تور آنتالیا فراهم آورده است. همچنین اتاق‌ مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای و سرویس‌بهداشتی مجلل است.

امکانات هتل آمارا ورد دلچه ویتا:

چهار استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، یک پارک آبی و هشت استخر خصوصی با وسعت 20 تا 22 مترمربع از دیگر امکانات هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا می باشد. رستوران اصلی هتل که دارای سه محوطه با دکوراسیون های مختلف است، 10 رستوران سفارش از منو و چندین بار پذیرای مسافران است. مهمانان هتل علاوه بر امکان ورزش و تفریح در ساحل و باغ، می توانند از نمایش های شبانه، موسیقی حرفه ای زنده، کاراکوئه (karaoke)، دیسکو، دارت، کتابخانه و کافی نت استفاده کنند.

ازدیگر امکانات این  هتل می توان اسب سواری، تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، آیروبیک، ژیمناستیک، تیراندازی و بیلیارد، به ورزش هایی همچون ژیمناستیک آبی، واترپلو، موج سواری، اسکوبا و قایق سواری نیز بپردازند.حمام ترکی، سونا، حمام بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ و خدمات مراقبت از پوست و بدن بخش دیگری از خدمات هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا محسوب می شود آماده ارائه خدمات به توریستان تور آنتالیا می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا,هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: